2011. június 4., szombat

Nem is olyan bonyolult ez a hajsütés...

Biztos néha Ti is nagyon unjátok már  a mindig ugyanolyan, "csak úgy lógós" hajatokat.
Mert én mindig azt mondom, hogy az én punk hajammal semmit nem lehet csinálni, mindig ugyanúgy áll, de sok hosszú hajú barátnőm, ismerősöm mondta ugyanezt a saját hajára. Először nem értettem, hiszen egy laza kontyot feltűzni, vagy a haját besütni mindenki meg tudja csinálni magának és ennyi éppen elég a változatossághoz. Ne erre jött a sok hurrogás, hogy áááh, hogy gondolom én azt, az nagyon "bonyolult". Ezért úgy döntöttem, leírom hogyan kell a hajat besütni, mi a titka, hogy tartós is maradjon a hullám. Egyet azért már az elején szögezzünk le: egy nagyon vastag szálú haj sokkal hamarabb ki fogja "rúgni" magát.
1. Mielőtt elkezdenéd a besütést, hővédő sprayvel, és lakkal fújd át a hajadat. A lakkal csínján bánj, hiszen a nagyon magas hőfoknál ráéghet a hajadra, viszont sajnos anélkül sokkal kevésbé lesz tartós.
2. Szépen tűzd meg egy banáncsattal a hajadat, és 1 cm vastag tincsenként süsd át először az alsó részt, majd így haladj egyre feljebb a rétegekkel.
3. Úgy nem lesz "pipás" a hajvéged, miután egy teljes kört tekertél a hajsütővasra, már tartja magát , és nem fog leesni az egész, szépen "csattogtasd" és közben óvatosan húzd a tincset, amíg a legvége is érintkezik a sütővassal.
4. Nagyon fontos, hogy átmelegítsd a hajat sütés előtt. Ezt úgy tedd, hogy mielőtt feltekernéd a tincseket, 2-3x lazán húzd át a hajadon a sütővasat.
5. Miután végeztél, akár feltűzheted, vagy kiengedve is hagyhatod. Én most egy határozott csavaró mozdulattal oldalra tűztem, és díszítettem a hajat.
6. A végén érdemes még egyszer átfújni lakkal, vagy ha esetleg valamilyen eseményre készül a haj, én minden egyes tincset megtűzök úgy, hogy miután besütöttem, és lehúztam a sütővasról egy hullámcsattal a kis csigát a fejhez rögzítem, így nem lógja ki magát idő előtt.
7. Ha valaki annyira nem lenne kibékülve a szabályos loknikkal, és szeretné egy kicsit rakoncátlanná tenni a szépen elkészült frizurát, akkor a már megtűzött hajat néhol alá lehet tupírozni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése