2011. május 8., vasárnap

Az én punk hajam

Először is már az elején leszögezem, hogy nem arról a punkról fogok írni, amely színes taréjos, lázadó bakancsos punk. Hanem ennek a populárisabb változatáról. A haj elkészítése sem ugyan olyan, hiszen míg az egyiknél oldalt kopaszra vágják, a másiknál hagynak egy kis hosszt, és a taréj átmenettel születik, nem egyből a 0-ból indul. Manapság igen nagy divat, és akinek jól áll a rövid haj, de mégis szeretne valami változatosságot, és be meri vállalni ezt a különleges, ám igen mutatós hajat, annak nagyon is ajánlom.
Elkészítése:
Azért otthon annyira nem ajánlatos elkészíteni, de ha mégis emellett döntesz, akkor leginkább egy ritkító ollóra, egy hajnyíró gépre és egy sima hajvágó ollóra lesz szükséged. Én egy 8-10 cm hosszú rövid hajból indítom a vágást.
Fölül leginkább csak ritkításra lesz szükséged, és azt úgy tedd, hogy vékony passzékat választasz lesz, és azokat ritkítod.
Oldalt abban az ívben amelyben gondolod, és neked kényelmes, (ez általában fül mögött 1 cm) kivágod géppel, (7 mm vagy 9 mm ). Arra ügyelj, hogy fölül ne nyírd túl. Meghatározni úgy tudod, hogy vagy figyeled a forgóidat, vagy ha nem találod, esetleg nincs, akkor szemöldök feléig viszed a hajnyírót. Átmenetet ritkító ollóval vágj, mivel elég nehéz, ha nem képzett fodrász vagy, a ritkító ollóval azért mégiscsak könnyebb.
Íme a saját punk hajam:










foto:Kováts Nóri

21 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem ennyire, de hasonló hajat vágattam én is a szép hosszú szőke loboncomból nemrég :) Oldalt nyírtunk bele, kapcsolat nélküli vágással. Nekem a teteje rövidebb, egészen rövid, így nem akkora a különbség a két hossz között, de így is nagyon boldog vagyok vele, elég volt a hosszú hajból :)

    Niki

    http://lakukac.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szia Niki!

    Örülök, hogy neked is bejött a punk haj!
    Én imádom vágni is, és viselni is!
    Küldhetnél róla egy képet:)
    Mariann

    VálaszTörlés
  3. Szia! Még képkeresésben vagyok, azóta nagyjából visszanőtt, így most már nem tudom lefotózni... :)

    VálaszTörlés
  4. Levágjuk?
    Szívesen, ha benne vagy:)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszik ez a haj, ilyet szeretnék én is. Tudnál felrakni egy olyan képet amin előről van lefényképezve?? Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  6. Szia Cycum!

    Küld el a mail címedet, és küldöm a képet :D

    VálaszTörlés
  7. gabydody@freemail.hu köszönöm szépen!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szépen köszönöm :) már megyek is levágatni ilyenre :D

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy tetszik!
    Ha gondolod levágom szívesen, magamnak is én csináltam :)
    Üdv

    VálaszTörlés
  10. Én is szívesen megnézném hogy néz ki szemből, az itteni képek alapján nagyon tetszik a hajad. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Marcsi,
    Küld el a mail címedet,vagyis írj az enyémre, és küldöm is:)
    rohtmer@gmail.com
    Üdv,
    Mariann

    VálaszTörlés
  12. Helló! :)Nagyon jól néz ki, nagyon tetszik, profi munka mást nem is tudok írni :)

    VálaszTörlés
  13. Helló Mariann!!!
    Nagyon tetszik a hajad!!!
    Én közel 8-10 éve próbálom rászánni a rövid hajra magam,mert általában mindig hosszú hajam volt!!
    Elégé unom,mert mindig fel van fogva.........
    Mindig is tetszett a rövid tüsis,vagy punkos haj......
    Remélem,jól is fog állni.............
    De a tied nagyon klassz.............
    Legalább itt laknál a közelbe,biztos veled vágatnám le a hajam...... :D

    VálaszTörlés
  14. Szia Mariann,

    nagyon tetszik ez a haj, de sajnos épp most vágattam le rövidre, úgyhogy várnom kell néhány hónapot... Azt szeretném viszont megkérdezni addig is, hogy milyen napi karbantartást igényel ez a poppunk frizura? Ez hajhabbal áll így?

    Előre is köszi!

    üdv, Piir

    VálaszTörlés
  15. a formázásról beszárításról írnál pár sort? Az enyém sehogy nem áll meg így!

    VálaszTörlés
  16. Hali.
    Nagyon megtetszett ez a hajstílus és már egy ideje gondolkozom rajta, hogy levágatom rövidre a hajam, csak eddig nem kaptam hozzám illő frizurát. Nézegedtem az oldalad és döntöttem... nekem is ilyen haj kell :))) Arra szeretnélek megkérni, hogy elől nézetből nem küldenél egy képet? :D
    balintadel123@gmail.com az email címem.

    Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  17. Szia ujra lenövedezett a hajam és éppen most megyek fodrászhoz és szeretném én is ilyenre lenyiratni(a multjori is hasonló volt :) ) Tudnál nekem képet küldeni a kövi e-mailre:zselyke2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia Mariann! Nagyon tetszik ez a frizura, ilyet szeretnék én is (most is rövid:))). Sajnos viszont nincs ennyi hajam, kb a fele a Tiednek...szerinted érdemes megpróbálkoznom vele?

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jól sikerült a hajad. Most megyek a fodrászomhoz az Esthetic line-hoz és hasonló hajat szeretnék én is csináltatni.http://estheticline.hu/bejelentkezes/

    VálaszTörlés