2011. május 10., kedd

DIY pitypang koszorú


A lányaim imádnak virágot szedni. Általában a meze virágok letépkedését hagyom nekik, bár néha úgy gondolom, megint egy csokor pitypang, amely 1 nap múlva a kukában landol, ha egyáltalán kibírja addig. Mert titkon bevallom, néha be sem hozom őket, inkább kint maradnak az ajtó előtt, vagy a kertben.
Úgyhogy  ezért gondoltam, hogy valami hasznos, vagy ha nem is annyira hasznos, de nagyon mutatós tavaszi kiegészítőt csinálok belőlük. És ez a kiegészítő egy csodás koszorú lett.
Nézzétek csak,a lányok úgy szedték azokat a virágokat , mint  a szorgos hangyák:






Miután már elég sok virág összegyűlt, elkezdtem a koszorú fonását. Simán, mintha egy rendes fonatot készítenék, úgy álltam neki. Majd szépen egyesével szedtem hozzá az újabb szál virágokat, és építettem be a fonatba.







Olyan hosszúra csináltam, hogy a csajszik fejét körbeérje.





Ilyen hátulról a fonat:


És a végeredmény:



2 megjegyzés: