2011. május 1., vasárnap

Anyák napja

4 évvel ezelőtt én is anya lettem. Innentől fogva engem is köszöntenek a lányaim ezen a napon, és bár tudom, hogy vannak olyanok, akik szerint ezeknek a bizonyos napoknak nincs semmi jelentősége, én azért mind lányként, mind anyaként igenis ünneplem, vagyis anyaként a lányaim ünneplik , és csinálnak műsort (és most a szó legjobb értelmébe értem a műsort, tehát nem cirkuszt) minden anyák napja reggelén. Számomra nincs édesebb egy olyan pillanatnál, mikor egy gyerek megköszönti az anyukáját. A köszöntésnek sokféle módja van, és ez házanként eltér. Egy biztos, gondolj ma az anyukádra és a nagymamádra, ha nem lehet veled, ha meg igen, akkor látogasd meg mondjuk egy csokor orgona kíséretében, az mindig teli találat. És ne feledj valamit: a gyermekeid olyanok lesznek, mint amilyen Te vagy. Figyelnek, másolnak, utánoznak Téged. Ha már most, kicsiként érzik az ünnep jelentőségét, ők is majd tovább adják örökségül az unokáidnak. És majd nagyon-nagyon sokára mennyire jó lesz visszakapni azt a sok szeretetet amit hajdan adtál nekik.
Néhány számomra kedves képet szeretnék nektek most mutatni, melyek mint kép, és némelyik mint szép haj inspirál engem. De előtte még Nagyon Boldog Anyák Napját Minden Kedves Édesanyának, és Nagymamának! Ezúton is sok puszi Anya!






































foto:pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése