2011. június 24., péntek

Rövid hajak a porondon, nőies, szexi, különleges, merjünk belevágni

Valahogy majdnem minden vendégem teljesen odalesz a rövid hajam láttán, viszont azt, hogy levágjam nekik is rövidre ( az én esetemben punkra) nagyon kevesen engedik. Naponta többen írnak, hogy úgy szeretnének rövid hajat, de valahogy nincs hozzá bátorságuk. Sokáig kínlódtak míg megnőtt, vagy félnek attól, hogy az ő arcukhoz, karakterükhöz illik e majd a végeredmény. A másik probléma mindig az, hogy "de hogyan fogom én azt beállítani" ! Igen kedves hölgyeim, a rövid hajra meg kell érni. Agyban kell megérni. De ha ez megtörtént, és az elhatározás megingathatatlan, akkor igenis gyerünk, merjetek elmenni egy jó fodrászatba és vágatni egy igazán trendi, vagány , divatos, és nem utolsó sorban szexi rövid frizurát.

rövid szőke punk haj


szexi rövid haj


rövid haj


rövid hajak


rövid haj


rövid hajak


rövid haj


rövid haj


rövid hajak


rövid haj


foto:pinterest

15 megjegyzés:

  1. Köszönöm minden rövid hajú nevében! Azt hiszem, az enyém most leginkább az első, színében is, és (még mindig) nagyon szeretem :)

    http://lakukac.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Nekem felülről a harmadik jön be, bár én a derékig érő hajúak táborát gyarapítom:)

    VálaszTörlés
  3. A rövid hajat lehet is szeretni! Én is nagyon szeretem. Lilla, ha elszántad magad, szólj és levágjuk ;-)

    VálaszTörlés
  4. derékig érő hajamat cseréltem nagyon rövidre,ami sexi és nőies ),ez sokkal jobban illik az egyéniségemhez )

    VálaszTörlés
  5. Hogy hívják a rövid vörös hajú csajt? :)

    VálaszTörlés
  6. Az enyémet a vörös hajú lányéhoz hasonlóan meg lehetne csinálni.. létezik olyan erős vax, amitől egész este így áll? Vékony szálú, de erős és dús hajam van. Az itthoni kísérletezések során max 20 percig bírta, aztán "lekókadt" :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Vencu!

    Igen, ajánlom a schwarzkopf Dust It nevezetű porát. Csak rászórod a hajadra, és úgy formázod, ahogy szeretnéd, úgy marad. Azonkívül én még a lakkal fixálás mellett szavazok.
    üdv
    Mariann

    VálaszTörlés
  8. Hali.:)

    15 éves fiú vagyok,most olyan félhosszú hajam van,elől vasalom és oldalra húzom.Most meguntam ezt a hajstílust,és arra jutottam hogy levágatom.Google-ba rákerestem "férfi rövid hajakra",és kihozta nekem az első képet.Nagyon megtetszett mert ilyesmire gondoltam,megtetszett a stílusa,mert hogy nem nagyon rövid,de nem is hosszú meg ilyen féloldalas vagy mi.:D

    De most hogy bejött ez az oldal,látom hogy oda van írva hogy nőies rövid hajak,akk most ha én ilyenre vágatnám akk az most nőies lenne?:o Fiúk/férfiak nem hordhatják?

    VálaszTörlés
  9. Kedves Fluum!

    Természetesen a bejegyzés első haja férfiaknak is való. Bár a bejegyzés valóban arról szól, hogy egy rövid hajú nő is szexi, de ez ne zavarjon meg.
    Üdv,
    Mariann

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Lenne egy kérdésem,nekem hosszú erős szálú dús,hullámosságra eléggé hajlamos hajam van.
    A legelső képen látható stílust szeretném magamnak,csak nem igazán tudom mennyit kéne vele szenvednem a belövésnél meg hogy mennyire göndörödne be a hajam.
    Tudnátok segíteni? :/

    VálaszTörlés
  11. Szia Nita!

    Ezek a rövid, punkos hajak göndör hajban is jól mutatnak. Persze élőben látnom kell a hajadat, mielőtt bármit mondanék, de sztem egy jól levágott, vagány rövid haj, megfelelő finish termékkel tökéletes választás lehet.
    Üdv,
    Mariann

    VálaszTörlés
  12. nekem az első haj kifejezetten tetszik, de nem merem bevállani, most is rövid a hajam, de lehet ez túlzás lenne :) segítsetek :))!! köszönöm:)
    vagy esetleg tanács hogy melyik fazon állna jól.
    hosszúkás - ovális arcformám van.

    VálaszTörlés
  13. Én is először hezitáltam, hogy levágassam-e az első kép alapján, de semmi értelme nem volt, mert sokkal jobban áll ez a stílus, mint az előző, kleopátrás hajam... Csak ajánlani tudom, hogy mindenki merjen belevágni! :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem elég kerek fejem van, de a felzselézés csak nyújtott rajta, aminek nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  15. szia! azt szeretném megkérdezni h ami ezen az oldalon van, nekem is ugyan olyan rövid hajam csak nem tudom h h kell azt a típust megcsinálni .!!! ( 1. hamvas szőke haj. )

    VálaszTörlés