2011. július 5., kedd

Az asszimetrikus haj- vagyis Brigi átalakulása

Tegnap Brigi volt nálam, és arra kért, hogy vágjunk neki valami "újat".
Na, ez jól kezdődik, gondoltam, hiszen bevallom őszintén, lehet, hogy nekem más az új, mint a vendégnek. Általában a vendégeim más cm-t használnak, mint én, vagy más nekik a középszőke... De ez már csak így van. Úgyhogy mivel Brigi mindig azt mondta, hogy ne vágjak sokat a hajából, most olyan furcsa kérésnek tűnt tőle ez a "vágjuk le olyanra a hajamat,mint a tiéd" duma. Merthogy nekem punk hajam van.... De legalább felkészült volt. Egy egész pendrivenyi hajat hozott magával. Volt közte rövid haj, és volt középhosszú. Volt asszimetrikus, és volt teljesen szimmetrikus is. Na gondoltam, most légy okos Domokos.... A sok kiválogatott haj közül én ezt találtam a legjobb választásnak, mind a fejformája, mind a stílusa miatt. Nézzétek Brigi átalakulását, aki remélem még mindig annyira elégedett a hajával, mint este :) Szerintem sokkal jobban áll neki, mint a hosszú, de nagyon kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is, úgyhogy hajrá, tessék hozzászólni!!
Brigi haja előtte:




És utána:







6 megjegyzés: