2011. március 20., vasárnap

A vörös démon- avagy a vörös haj rejtelmei

Egyértelműen kijelenthetjük, hogy a vörös haj reneszánszát éli.
Nem kevés művész múzsája büszkélkedhetett csodálatos vörös hajkoronával.
Gondoljunk csak Botticelli Vénuszára, vagy Renoir portréira.




A sztárvilágban a vörös hajú nők, mindig a csábító szerepét töltötték be.
Nézzétek például a Szex és New York Mirandáját , Cynthia Nixont.




Nagyon sokáig a vörös hajú nő üldözött volt, a bujaság, romlottság jelképe, a kifutókon is nélkülözött hajszín volt a vörös, inkább a hippiknél volt divatos.




Nagyon sokáig azért nélkülözték a vörös hajszínt, mert csupán az emberek 2% bír vele, így marketiges szempontból, nem nagy közönséget vonzott be, ha pl egy vörös hajú nővel reklámoztak egy terméket.
Manapság viszont már inkább kuriózumnak számít a természetes vörös haj.








Sokan kérik a fodrászuktól a csábos, szinte már démoni vörös árnyalatokat.
Viszont ne feledkezzünk meg arról, hogy vannak a meleg, és hideg tónusok, melyek vagy világosítják, vagy sötétítik az alap hajszínt. Így egy ugyanolyan színmélységű vörös ,meleg árnyalatban sokkal világosabbnak fog hatni, mint egy hideg árnyalatú.





Sokan csak melírként kérik , ezzel is felfrissítve a frizurájukat.
És nézzétek csak, mennyire jól mutat egy vörös hajban a hajdísz:




Hölgyeim, akiket vörös hajjal áldott meg a természet, örüljetek neki, mert higgyétek el, a férfiaknak igenis tetszik, igenis szexisnek, csábítónak tartják!

foto:pinteres

13 megjegyzés:

  1. Szerintem jó a vörös, de csak akkor ha természetes, vagy ha már nem jártunk ilyen jól, akkor legalább legyünk szeplősek hozzá:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is vörös a hajam természetes és aligvannak szeplőim furcsálomis de ezvan:)

      Törlés
    2. Nekem is vörös, és szeplőim is vannak. :)

      Törlés
  2. Szia! Voros hajjal kapcsolatban zaklathatlak egy kerdessel?
    Kozepbarna hajam jelenleg ilyenre van festve (huzamosabb ideje, ugyanez a festek, csak picit sotetebb az eredmeny): http://www.bazarek.pl/produkt/47631/570790/garnier-color-naturals-660-plomienna-purpura.html
    De en most beleszerelmesedtem ebbe a vorosbe:
    http://www.google.hu/imgres?q=voros+haj&hl=hu&biw=1280&bih=632&tbm=isch&tbnid=QrSwUFGrUabz6M:&imgrefurl=http://www.unicafe.hu/egeszseg/testunk/az-emberi-test-a-bor/&docid=xFmC1E1jRdZPOM&w=668&h=642&ei=-45JTrLQNcOSswbLxMiuBw&zoom=1&iact=hc&vpx=794&vpy=4&dur=53&hovh=220&hovw=229&tx=49&ty=148&page=11&tbnh=153&tbnw=166&start=208&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:208
    Nincs jelenleg fodraszom, akihez eddig jartam babazni kezdett, nem dolgozik jelenleg.
    Te megtudnad nekem mondani, hogy lehetseges lenne-e egy alkalom alatt elerni ezt az eredmenyt ugy, hogy a hajam szerkezetileg is jo maradjon? Mert oktoberben koltozom kulfoldre, nem sok idom maradt a hajszinvaltasra, kint el fog tartani egy ideig, amig megbizhato fodraszt talalok.
    Erdemes lenne belevagni? (Termeszetesen nem hazilag, hanem szakerto kezek altal.)
    Remelem nem zavarlak a kerdesemmel, halas lennek, ha tudnal nekem segiteni! Bea

    VálaszTörlés
  3. Szia Bea!

    Mivel sötétebb, és sokkal mélyebb tónusú a mostani hajszíned, így én mindenképpen lekoktéloznám előtte, ami azért nem a legjobb( a hajadnak) utána vinném fel a színt. Garantálni nem lehet, hogy ez 1 lépésben meglenne, de sztem igen, illetve azt sem lehet így tudni, hogyan fog rá reagálni a hajad. Viszont, ha ez a szíved vágya, ugorj neki:) Ha nincs fodrászod, szívesen megcsinálom, viszont én itthon dolgozom, a szalonom kb 3 hét múlva nyit. Üdv, Mariann

    VálaszTörlés
  4. Nekem is lenne egy vörös-kérdésem. Világosbarna a hajam és szeretnék valamilyen módon természetes vörös színt elérni (Cynthia Nixonosat/Dobó Katásat). A kérdésem az, hogy ezt hennával meg tudom-e tenni? Hagyományos festéket azért nem választanék, mert nem akarom ezt rendszeresen csinálni, csak kipróbálnám hogy áll (világos a bőröm és zöld a szemem). Annyiféle véleményt olvastam már a hennáról, hogy fogalmam sincs kinek higgyek.Előre is köszi a segítséget!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Madridilány!

    Sajnos a hennát nem ismerem, annyit viszont tudok róla, hogy leszedni nem lehet csak lenöveszteni. A vörös szín eltüntetése amúgy sem könnyű, így ha csak kísérletezgetni szeretnél, akkor mindenképpen színezőt javasolnék.
    Remélem segítettem,
    Údv,
    Mariann

    VálaszTörlés
  6. Ok, köszönöm szépen a gyors választ!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a cikked. Sajnos a férfiak azt kell mondjam nem szeretik a vörös hajat annyira mert feltűnő. Én egyébként imádom a hajam. Megszoktam hogy megnéznek az utcán és a többi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja amugy énis azt vettem észre jobban inkàbb a fekete vagy a barna jönbe nekik,de én imàdom a vöröshaju lànyokat,pont azért mert feltünő,mert különleges :-)

      Törlés
  8. Én is vörös voltam, de egyre sötétedik és nem tudom mit kéne csinálnom, mert imádtam kívülállónak lenni :(

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű a vörös haj, de csak akkor, ha egy gyönyörű arcot keretez!

    VálaszTörlés