2011. július 7., csütörtök

Amikor a konty és a fonat találkozik


Annyi ötletem van mostanában, és vagy a munka, vagy a gyerekek, vagy azért mert éppen nincs modellem, vagy mindegyik miatt nem tudom őket megvalósítani. Na tegnap más volt a helyzet. Lemerült a fényképezőgépem, elem meg persze sehol... Pedig elhatároztam, hogy jó pár ötletelést bemutatok nektek. De csak ez a nyúlfarknyi sikeredett. Fázisfotók hiányban remélem beéritek a kommentekkel.
Előszónak annyit, hogy középen egy kontyot tűztem, laza, lakkmentes változatban, majd a "lelógó" kimaradt részeket 2 sima fonatba fontam. A 2 fonatot tekertem a konty köré, majd letűztem. Legvégül, hogy még rakoncátlanabbá tegyem az egészet, a fonatot is meglazítottam, szálkihúzásos módszerrel.




A kiengedett hajat kettéosztod, csinálsz egy copfot a felső részéből.


Meglazítod a hajgumit, és az ujjaddal csinálsz rajta egy akkora lyukat, amelyen majd átfér a copf.


Felülről áthúzod rajta a copfot, és szépen hullámcsattok segítségével oldalra, és felülre letűződ a fejedhez a "konty"kezdeményt.


A lelógó részt 2 részre osztod, és befonod sima fonással. Majd a bal oldalit balra, a jobb oldalit jobbra feltekered a konty köré. Letűződ, és lazává teszed a fonatot. Bármilyen virágdísszel díszítheted, én ezt a pink pille könnyű gézes díszt választottam Kriszti blúzához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése