2011. július 13., szerda

Copf dísz- Chanel után szabadon


Ma egy igen különleges, szerintem nagyon megosztó "hajdíszt" készítettem. A lányom azt hitte barbie szoknyát varrok neki, így bevallom nekiadtam végül. Chanel 2011-es tavaszi kollekciójában találtam rá. Sokat gondolkodtam, hogy most vegyek egy csomó anyagot, vagy készítsem el abból, amit itthon találok. Végül az itthon talált filcszerű anyag mellett döntöttem, és néhány ezüstszálat tettem még bele, ami pedig karácsonyról maradt. Kicsit különlegesre sikeredett, és ezt mindenki értse úgy, ahogy akarja :)


Tehát az itthon talált filc anyag, szalag a végére, és a megmaradt karácsonyfadísz


Szépen, vagy inkább kevésbé szépen felcsíkoztam az anyagot pár milliméteres csíkokra. Sajnos nagyon rossz az ollóm, de a hajvágó ollómat ezért a "csodáért" nem fogtam be :)


Beletettem a karácsonyfadíszt is.


Pelenka öltéssel összevarrtam, és egy dísz szalagot tettem takarásnak.


Egyik végére gomblyukat tettem


A másik végére meg gombot.


És íme a copf dísz


A Chanel-es inspiráció:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése