2011. augusztus 25., csütörtök

Még mindig fonunk, és csak fonunk...

Ma megint csak egy pofon egyszerű, és nagyon mutatós fonatot mutatok nektek. Igazából a pláne abban rejlik, hogy nem gumival kötjük el a végét, hanem a 2 fonatot összecsomózzuk, így sokkal mutatósabb lesz a végeredmény.

1.Mindkét oldalról leválasztunk egy vékony tincset, majd befonjuk a tarkó vonaláig mind a kettőt. Érdemes az első, arcba hulló pár szálat kihagyni a fonatból, mint ahogy én is tettem, így a szoros fonatot ezzel is lazítjuk, lágyítjuk egy kissé. Bármely fonástechnikát alkalmazhatod, parketta fonás, sima, fordított, stb..


2. Utána jön a csomózás, íme így csináld: (rendes csomót készítettem, áthurkoltam egyiket a másikon) Ha úgy érzed szétesne egy csomótól, nyugodtan készíts kettős csomót, így biztos a tartás.


3. Én most meglazítottam a csomót, hogy rakoncátlanabbnak tűnjön. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése