2011. április 9., szombat

Az én tollas kontyom

Tegnap kontyoltam.
Bár tény, hogy a folyamatát nem fotóztam, és az is tény,hogy szépen eldolgozva sincs a konty, mivel lebontottuk utána, de azért csak látszik belőle valami így is:)
Azt akartam nektek megmutatni ezzel a konttyal, hogy egy bonyolultnak tűnő alkotást is pár perc alatt fel lehet tenni, és ami a legfontosabb, egy bármilyen dísszel, fel lehet dobni.
Menete:
1.Két copfot csinálsz , egyiket , ami a nagyobb copf lesz közép magasság fölé egy picivel, a másikat, alulra, de nem nyakszirt magasságba, hanem kicsit fölé.
2.a felső lófarkadat az egyik kezedre tekered, itt azért ha előtte teszel rá némi hajwaxot, megkönnyíted a dolgodat, mert így nem fog szállni a hajad.
A kezedre tekert hajtömeget letűzöd minden oldalon, és szépen széthúzod.
3.Az alsó copfot egyszerűen becsomózod, és széthúzottan letűzöd.
Fontos, hogy olyan hullám csatot válassz, amely a leginkább illik a hajad színéhez.
Én oldalra tettem a díszt, de tűzheted a 2 tekervény közé is.
Tényleg nagyon egyszerű, és ha szépen csinálod bármely alkalomra megállja a helyét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése