2011. április 20., szerda

Húsvéti DIY hajpánt

Mostanában ha csipkét látok, azonnal kell nekem!
Mindegy, hogy terítőben, ruhában, vagy kiegészítőben, meg kell vennem.
A piacon a rövidárus néninél láttam elasztikus csipkéket. De nem ám akármilyeneket! Csodaszépeket.
Úgy döntöttem megcsinálom hajpántnak a lányaimnak Húsvétra.
Így készült:

Először is, vettem csipkét, nem kell sok egy hajpántra bőven elég fél méter a ráhajtásokkal együtt.
Majd szintén a piacon a rövidárusnál vettem virágdíszeket. Végül nem azokat használtam fel, hanem a lányaim hajcsattjairól  szedtem le a virágdekorációt.


Lemértem a fejkörfogatukat, majd szépen összevarrtam a kiszabott darabot. Nem kell annyira pontosan mérni, mivel elasztikus, így tágul és nagyon könnyen fel tudják ők is venni a fejükre, no és még szét sem szakad:)


Végül Gréti ezt a díszt választotta, nem azt, amit én szerettem volna, de hát az övé lett..




1 megjegyzés: